Spricka i revbenet?


Ungefär så här såg jag ut på gymet idag. Jag är sådan klant och är så arg på mig själv. Jag var väldigt trött i benen idag tydligen för jag ramlade av löpbandet två gånger. Två gånger! Jag har gymat regelbundet i 2 och ett halvt år nu och aldrig ramlat av men nu koncentrerade jag mig lite för mycket på tven, som sitter ganska högt upp, och lite mindre på vart jag sprang. Första gången klamrade jag mig fast på sidohandtagen som tjejen på bilden men andra gången så ramlade jag av på sidan och flög in i sido hantaget på en annan killes träningsmaskin. Aj mitt revben ungefär. Efter det så gjorde jag olika armövningar och det gick ändå okej, situps gick mindre bra. Nu tror jag att jag har en spricka i revbenet. Det gör ont att andas in och ligga ner är svårt. Imorgon var det tänkt att köra rygg och mage på gymet, jag ska försöka men tvivlar på att det kommer gå. Smärtan, som ändå inte är så farlig, kan jag leva med men att inte få träna! Då dör jag. Är verkligen arg på mig själv, vi som har cup och allt på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0