Blessed

Ännu en ny vecka och jag känner mig så glad! Jag är så otroligt lyckligt lottad. Det är jätte skönt med sommarlov och jag har så mycket tid över till bara mig. Visst blir jag uttråkad ibland men samtidigt har jag tid över till allt det viktiga i livet, så som familj och vänner. Jag har också mycket tid över till att träna när och hur mycket jag vill vilket är jätte skönt! Att gå tillbaka till skolan senare kommer kännas tufft men då vet jag i alla fall att jag haft ett så bra sommarlov som möjligt.

Nu blir det gymet och sedan måste jag hem och laga mat till mig och min lillebror. Mina föräldrar har rest till Irland idag så nu är det jag som sköter hushållet!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad skönt att höra! Här är allt också bara bra :) Ååh, vad roligt. Vad gjorde du i Cork då? Irland var verkligen mysigt! Ha det fint. Kram.

2008-07-21 @ 13:48:31
URL: http://sofiaa87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0