Det blev utgång


Jag satt hemma tidigare ikväll och hade lite abstinens besvär så det blev en spontant utgång vilket också är anledningen till att jag inte hann blogga innan jag gick. Det på bilden är i alla all vad jag hade på mig, klänning som jag köpte second hand och skärp från okänd affär. Jag ber om ursäkt för att den är så mörk men alla sover så vill inte ta en bild ute i hallen. Förresten så blev mina högklackade skor stulna ikväll, tur att jag hade ballerinaskor i väskan. Detta är fjärde gången jag blir bestulen i år. Jag skulle vara med i en limbo tävling och tog då av mig skorna, 12 tävlande på scenen blev många fler och jag tappade sikte på mina skor men oroade mig inte så mycket. Men det skulle jag tydligen ha gjort för sedan var de borta. Typiskt! Ska ringa klubben imorgon och fråga om de hittade dem men det är nog tveksamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0