God, alldeles för tidig, morgon

Hej!
Idag hade jag verkligen velat sova längre. Efter att jag hade lagt mig så upptäckte jag att det var en fluga i mitt rum, jag försökte få ut den men misslyckades. Jag försökte somna ändå men vaknade efter någon timme av att flugan surrade. Då öppnade jag fönstret och somnade om. Sen vaknade jag av fönsret var öppet cirka ytterligare en timme senare, då hoppades jag på att flugan hade flygit ut och stängde fönstret. Då sov jag genom hela natten men vaknade för cirka en halvtimme sen av att vi hade besök av mina föräldrars vänner. Men nu är jag i alla fall glad att jag är vaken för solen skiner och jag ska sola och försöka sola bort bikinilinjerna från igår =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0