God kväll

Jag har försökt skirva detta inlägg två gånger nu men det ville inte publicera av någon anledning så jag bytte dator. Jag har precis kommit tillbaka från att ha sett Narnia på bio vilket var trevligt. Jag sitter inte vid min egen dator just nu och jag hade, som vanligt, jätte brottom när jag gick hemifrån så därför kan jag inte ger er en dagens förrän imorgon. Även fast jag har två timmar på mig att göra i ordning allting innan jag går någonstans så är jag alltid ute i sista minuten vilket alltid leder till att jag måste stressa. Nu blir det lite Ben&Jerrys glass och mys i soffan och ni är tyvärr inte inbjudna så jag får säga godnatt till er.
PS. Jag hade mycket hellre sett Sex and the city filmen som jag så länge längtat efter men mitt manliga sällskap höll inte med så det får bli en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0