Historien om linserna

Berättade jag någonsin hur det gick med linserna? Jag lyckades i alla fall hitta ett par 2 veckors linser som man kunde få pröva på gratis så jag gissade på ett ungefär vad för stryka jag hade och sen beställde jag dem. Det är inte hela världen om styrkan blir fel då de ändå bara kostar 49 kronor för frakten, det skulle ta två dagar att få dem levererade så jag hoppas verligen att de dimper ner i brevlådan imorgon så att jag slipper använda mina glasögon hela helgen. Tro mig det är ett helvete att springa runt halvblind i skogen och oroa sig för att trampa på grodor.
Nu ska jag se på csi och sedan sova, gick och la mig vid två igår och vaknade halv tio imorse så är ganska trött då jag är van att sova längre. Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0