Hur dum i huvudet får man bli?

Igår kväll när jag skulle ta ur mina linser så tänkte jag "jag kan lika bra slänga dom för jag ska ändå sätta i nya imorgon". Så jag slängde dom i papperskorgen. Imorse när jag vakande och skulle sätta i linser vad tror du händer då? Jo jag hittar dem inte. Jag var säker på att jag hade ett par linser kvar men jag hittar dem inte någonstans. Antingen så var det förra paret sista paret och jag slängde förpackningarna eller så har jag bara förlagt dem någonstans.
Men det är väl bara att gå till optikern kanske ni tänker. Ja om det ändå vore så väl, min optiker har semester och kommer inte tillbaka förräns om 2 veckor. Jag kan inte gå runt med glasögon 24/7 i två veckor, det går helt eneklt inte. Man kan t.ex. inte träna med glasögon och fotbollsträningarna börjar nästa vecka och utan glasögon eller linser är jag i stort sett blind. Usch jag vill bara gråta. Och självklart kan jag inte beställa linser från nätet heller eftersom jag inte vet vad jag har för styrka eftersom jag troligtvis har slängt linsförpackningarna, Jag är så dum dum dum i huvudet! Föråt men jag behövde bara skriva av mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0