Kläder från mamma

      

Här är kläderna jag fick av mamma. En jätte söt midjehög kjol som jag på första bilden har med min egna bustier och på andra bilden med ett vitt kort linne, även denna från mamma. Se fick jag även en skjorta, en söt vit sommarklänning och en 60-tals klänning som tillhörde min mormor. Jag ber om ursäkt för min väldigt smutsiga spegel, den måste tvättas typ idag. Jag inser också att det verkligen är dags att rensa min garderob, det skulle gjort för jätte längesen men jag är rädd för att jag inte kommer vilja kasta bort massa kläder. Men jag måste nog för nu får inte kläderna plats i garderoben längre. Hur ofta rensar ni garderoben?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0