Nagellack

Jag brukade aldrig vara en nagellacks människa, hade aldrig på mig nagellack, möjligtvis för att jag inte var så duktigt på det. Nu kom jag på mig själv att tänka "ska jag verkligen gå utan nagellack imorgon". Nu har jag blivit så van vid att alltid ha det att det känns konstigt utan men eftersom jag inte orkar sitta och vänta på att det ska torka ikväll så får mina naglar gå nakna imorgon. Mina favorit nagellack just nu är ett rosa från opia (köpt på primark) som jag inte kunde hitta någon bild på och ett rött från H&M.
Nu ska jag bestämma vad jag ska ha på mig imorgon och sen ska jag sova eftersom jag jobbar imorgon. Godnatt på er och håll tummarna för bättre väder imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0