Sthlm Fashion Week

   
 
Bilder: sthlmfashionweek.com
Jag har inte varit så duktig med att blogga om Sthlm Fashion Week som just nu pågår på Berns men det bloggas en hel del om den redan. Här är i alla fall fyra bilder från Acnes visning som jag gillar rejält. Jag älskar den slappa stilen som klänningen ger på den första bilden med den tuffa stilen som de transparanta byxorna ger. Klänningen på andra bilder har en snygg form och jag gillar hur det vita och det gråa bryter av varandra. Snygg skjortklänning, grymma byxor och jätte snygg hatt på på tredje bilden, älskar hur hatten sitter på modellen. Snyggt hår och snygg kavaj på tredje bilden. När det gäller skorna på bilderna så måste jag säga att jag inte är ett stort fan alls. Min favorit av dessa är defenitivt första bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0