Vilken dag

Jag ska berätta för er om min dag. Den började med att min mobil ringer klockan sex på morgonen då min mamma säger att hon står nedanför med mina skor. Jag går trött upp upp ur sängen och hämtar mina löparskor som jag dumt nog glömde att ta med mig. Anledningen till att klockan står på 06.00 är för att min lillebror börjar jobba då och min mamma hade precis skjutsat honom till jobbet. Sedan tar det en timme för mig att somna om och vaknar igen runt tolv. Efter lite soffhäng är det löpardags. Jag springandes bredvid, eller bakom kanske är rätt ord, en profisionell sprinter kändes det som. Jag har aldrig känt mig så otränad i mitt liv. Dagen fortsatte dock i soffan vilket kändes bra. Kom hem runt 22 tiden och är nu helt slut. Känns inte bättre att veta att jag ska upp tidigt imorgon för att först motionera och sedan jobba. På onsdag blir det utgång. När denna vecka är slut kommer jag inte ha några krafter kvar. Nu ska jag däcka så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0