Drömmer mig bort

Hallå!
Här sitter jag och drömmer mig bort till Frankrike. Det är inte helt bestämt än men jag åker möjligtvis till Frankrike i två veckor i augusti beroende på om jag får ledigt från jobbet eller ej.
Under de dagar då det var 30 grader varmt i detta nu lite kallare landet så använde jag en efter-sol som jag fick med gartis i en annan beställning från Yves Rocher, den luktade otroligt gott och den förlängde även brännan och var bra om man brände sig. Nu har jag hittat en liknande produkt ur samma serie. Så här står det på hemsidan om produkten:
Extra plus: Dess mjuka och behagliga konsistens, som innehåller en liten dos brun-utan-sol, ger snabbare en harmonisk färg, som varar längre.
Den vill jag ha med mig i min resväska om jag åker till Frankrike. Jag har svårt för att bli brun så förlängande effekt och brun utan sol effekt passar mig perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0