Hemma Spa

På helgerna så brukar jag alltid ta hand om mig själv lite extra. Nyss så gjorde jag en hårinpackning och under dagen tänkte jag lägga upp de produkter jag brukar använda men först tänkte jag visa er det shampot jag använder. 
 

Jag har prövat många svenska schampon och balsam men ingenting har riktigt fungerat på mitt hår. När jag fick höra om Pantene så prövade jag det men var inte jätte imponerad. Däremot när jag började använda det varje gång jag tvättade håret så märkte jag stor skillnad. Mitt hår blir jätte lent och fint. Problemet är dock att detta schampo inte finns att köpa i sverige. Jag har klarat mig ganska bra genom att köpa det varje gång jag eller någon kompis åkte utomlands men nyligen så har det börjat ta slut. Jag var inte alls glad men då helt plötsligt så hände något fantastiskt. Jag har nyligen studerat emd utbytesstudenter och alla är nu på väg att åka hem. En av tjejerna från Japan hade fått jätte mycket Pantene hitskickat av hennes föräldrar men när hon nu åkte hem så hade hon ingen plats att ta med sig allt tillbaka hem så hon gav det till mig. Hur lycklig blev inte jag! Här är allt det jag fick av henne:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0