Nyvaken

Go morgon!
Jag vaknade för inte så länge sen, det var jätte skönt att sova ut. Jag är ensam hemma just nu och jag njuter verkligen för annars brukar man alltid vakna av att någon står och pratar precis utanför min dörr eller mamma som dammsuger. Snart ska jag ut och intervall träna, har aldrig gjort det själv förut och jag tror det kommer blå svårt att göra det bra. Jag ska nämligen springa i cirka 7 sekunder, vila i 7 och sen springa igen och så vidare. Detta är lättare att göra på en och samma yta, alltså springa fram och tillbaka, men vart kan jag göra det utan att se jätte dum ut? Har hittat ett ställe vid ett par lyktstoplar som kan vara bra att ha som markeringar men bakom dessa lyktstoplar finns massa hus. Vi får se vad det blir. En dagens kommer i alla fall upp senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0