Olycklig

För några veckor sedan var jag sjuk och låg i sängen i några dagar, blev sedan helt frisk men efter cirka en vecka började jag bli täppt i näsan. Jag hade inga andra tecken på förkylning utan det vara bara täppt näsa. Detta har nu hållt i sig och nu har det gått så långt att jag inte kan sova på nätterna. Jag vaknade klockan 6 morse av att jag inte kunde andas ordentligt. Detta är otroligt jobbigt och jag börjar fundera över om det inte kan vara pollen. Ska gå till apoteket och köpa pollenmedecin tror jag. Blir det bättre av medecinen har jag fått pollen, blir det inte det så är det en vanlig förkyling.
 
Idag blir en en tripp till kontoret för att flla i några papper och sen ska jag nog ta mig en shoppingrunda och se om jag hittar något fint. Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0