Shopping

Det blev inte jätte mycket shopping för min del. Jag köpte en behå från H&M och även tofsar därifrån eftersom alla mina tofsar i stort sett är slut. Jag klämde även på en väska från Monki och ett par byxor därifrån men det blev inget köp. Väskan, som var en cluth (stavning?), ville jag endast ha p.g.a att den var så stor för att vara en partyväska som jag kallar dem. Jag ska alltid ha med mig så mycket när jag går ut på krogen men ändå vill jag inte bära på en stor handväska. Denna var lite nånstans mitt emellan men jag har redan så många väskor så jag avstod.
Här är i alla fall det jag köpte.



Och här är skorna jag hade idag, de är kilklack på dem. Lite ont i tån har jag nu men annars älskar jag dem.


Kommentarer
Postat av: fashiondarling

BH och tofsar är sånt man alltid behöver. Jag tycker bara att det är så sjukt tråkigt att köpa. Lägger mycket hellre pengarna på en söt topp...

2008-06-27 @ 08:57:26
URL: http://fashiondarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0