Tatueringar

Vad gör jag uppe så här sent när jag bara sovit tre immar inatt? Nej, nu är det läggdags men vill bara kommentera en sak först. Jag läste på Käthes blogg om misslyckade tatuering och där länkade hon till denna sida. Jag har själv tre tatueringar och ångrar dem inte alls, inte ens när jag ser hur misslyckade de på bilderna är. Det verkar ju som om de flesta antingen gjort dem på 80-talet eller på fyllan. När man gör en tatuering så får man ju också räkna med att den måste fyllas i efter ett par år eftersom färgen bleks. Den svarta färgen på min första tatuering är inte alls lika svart som på den sista jag gjorde. Kan ta bilder på mina tatueringar imorgon så får ni se.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0