Back home

Då var man tillbaka hemma då. Det jobbigaste är när man inte varit hemma på två dagar, var jätte stressad när man gick hemifrån och när man kommer tillbaka så möts man av ett jätte stökigt rum. Jag glömmer liksom bort hur stökigt det var när jag lämnade det. Ja ja. Jag hittade ytterligare en fuskpäls på Cubus idag förresten. Tidigare hade de jackan med skärp men nu hade de en kort variant med korta ärmar. Hittade tyvärr ingen bild men den var snygg och skulle vara ännu snyggare med långa skinnvantar till. Dessvärre är dock att den är kort i midjan för då kan man inte riktigt ha vad man vill under. Jakten fortsätter. Jag vill verkligen ha en snygg pälsjacka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0