Jag är så arg!

Fan alltså, jag orkar inte med att allt ska hända när jag är så sjukt stressad över skolan. Mamma ringde när jag nyss var på väg hem från dansen och sa att det inte finns något varmvatten. Våran jävla varmvattenväxlare är sönder. Jaha bra, tack för att detta händer när jag kommer hem svettig och äcklig med smutsigt hår. Jag kanske kan duscha hos pojken då men nej för han har fotbollsträning fram till klockan tio ikväll. Och som toppen på moset så ska de tydligen komma hit klockan sju imorgon bitti och laga den. Vad är det för dag imorgon? Jo min lediga dag, ska jag alltså då vakna klockan sju? AAAHHHHH vad arg jag blir. Och om de sen ska sitta och klanka på massa rör hela dagen så kommer jag aldrig få något plugg gjort. Trösta mig någon innan huset fylls av massa tårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0