Mysisar

Dålig uppdatering igår berodde på att jag var jätte stressad som vanligt, känns som om jag aldrig får gå ner i varv. När jag kom hem var jag tvungen att skriva klart det allra sista som skulle med i mitt arbete som skickas idag. Sen hade jag även fotbollsträning och kom hem vid tio och då var det bara sängen som gällde. Idag har jag praktik som vanligt och ska sitta på planering hela dagen så därför blir det myskläder idag. Sen ikväll så är det inomhus cup!! Håll tummarna för att det kommer gå bra för oss. Idag ville jag jätte gärna ha min svarta body från Gina Tricot men jag hittade den inte, hur kan den bara försvinna? Mycket frustrerande! Nu måste jag bege mig. Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0