Söta citat


Barn är så roliga ibland. Här om dagen så skulle en tjej berätta om sin gamla fröken Pia. Hon vände sig till en av fröknarna som jobbar där och sa, utan att ha berättat något innan, säg Pia. Läraren såg lite förvirrad ut men sa ändå Pia. Barn sa då men var är Pia? Jag skrattade så mycket! Barnet kunde inte av någon anledning bara fråga vart Pia var utan läraren var först tvungen att säga hennes namn. Sedan så hade vi musikstund samma dag och sjöng lite julsånger och så. Det var jag och två andra lärare med, en kille och en tjej. Efter vi sjungit klart gick ett av barnen fram till den manliga läraren och frågade om han var kär i mig. Han sa nej och skrattade, sen när vi stod vid dörren och skulle gå ut så ände sig barnet till mig och sa men han tittade faktiskt på dig hela tiden när vi sjöng. Barn är så söta och roliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0