1½ timme av aggressioner

Det är vad min fotbollsträning bestod av. Sen senaste matchen är alla så arga. Träningen började med att 2 av spelarna gick hem för de ville inte träna med det yngre laget. Sen fortsatte den i samma argsinta anda. Vi är arga för att vi åkt ner en division men också för att systemet är sämst. I vår serie är det 6 lag, i de andra serierna är det 10 lag. För att hålla sig kvar i vår serie måste man komma fyra eller högre, i de andra serierna måste man komma åtta eller högre. Vår tränare har pratat med fotbollsförbundet men de har inte gett något svar än. Riktigt irriterande är detta! Sen finns det fler saker men jag antar att ni inte orkar lyssna på mitt tjatande så jag slutar med det nu.
Imorgon måste jag jobba efter praktiken vilket betyder att jag missar disco-fredagen. Lite synd men man måste ju tjäna pengar också. Ska upp tidigt så säger därför godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0