Min dag i bilder



Jag tog lite bilder med mobilen idag och vet inte riktigt hur man mobilbloggar så det får bli så här istället.
Bild 1: Tidigare idag fuskstartade jag Kanelbullens dag lite. Den är ju imorgon men i personalrummet låg jätte goda bullar så det blev bulle och varm choklad till fika.
Bild 2: Jag på väg till jobbet. Löven var så fina på marken så var tvungen att ta en bild.
Bild 3: Jag provade en jätte fin klänning på, surprise surprise, Gina Tricot. Den satt fint på och det var snyggt att den var enaxlad (de svarta smala banden är min behå) men kände mig lite som ett paket.

Nu ska jag epilera benen och sen sova. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sassy

Fin klänning!

2008-10-05 @ 13:00:19
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0