I did it


Jacka: Primark, Linne, Tröja och Leggings: Topshop, Benvärmare: ?, Skor: Köpte på Irland

Imorse hade jag jätte bråttom och hann inte blogga. Idag har jag haft föreläsning och muntlig examen som för övrigt gick bra. Nu känner jag mig otroligt lättad. Efter skolan gymade jag och det är därför jag kom hem så sent idag. Mina skor och benvärmarna ser sjuka ut på bilden men de såg inte riktigt ut så där.
PS. Mina skor är livsfarliga. Jag stukad foten i dem förra året och idag halkade jag och trampade snett, det kunde gått illa och blivit ytterligare en stukning men jag hade tur.

Kommentarer
Postat av: Emmaaaaah

grymt snyggt!! (: ååh.. varför har jag inte sett den här bloggen förrut!? :O

2010-03-26 @ 09:38:10
Postat av: Rebecca

Förlåt för att jag svarar så sent men det är något konstigt med bloggen så ser inte alla kommentarer. Tack så mycket. Hoppas du fortsätter följa bloggen =)

2010-04-05 @ 11:46:36
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0