Pretty Polly


Bild: prettypolly.co.uk

Jag tittade precis på Coleen's real women på 3an där de skulle hitta en "normal" tjej för en kampanj för märket Pretty Polly. Pretty Polly kommer snart säljas i butken jag jobbar för så om ni också såg programmet och blev nyfikna på märket så kolla in Bodhi om en vecka eller så.
Detta fick mig också att fundera över att vi kvinnor borde vara lite stoltare över oss själva. Detta var även något de utländska komikerna nämnde igår, att vi svenskar inte är tillräckligt stolta över oss själva. Jag är själv 174 cm lång och har ganska långa ben men ändå hatar jag dem. Jag kanske istället borde lära mig att tycka om dem. Något att fundra över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0