Pause.se ger sina bloggare dåligt rykte



För ungefär en månd sedan vann jag schampoo på bloggen Fahion Flash och jag väntade ganska länge på att mitt pris skulle dimpa ner i brevlådan men det kom aldrig. Jag mejlade Karoline och hon sa att jag vann det via hennes blogg med att det är redakionen som ska skicka ut vinsterna. Hon skulle skälla lite på dem. Jag har fortfarande inte fått något hemskickat så jag mejlade Pause redaktionen idag men har inte fått något svar. Det är jätte dåligt tycker jag. Om jag inte hade mejlat Karoline så hade jag ju trott att hon hade skitit i att skicka mig mitt pris. Dåligt av Pause redaktionen att de på grund av deras lathet eller glömska ger sina bloggare dåligt rykte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0