Tenta resultat och dagens citat


Jag fick svar på min salstenta idag och jag är så lättad. Var nöjd med det jag hade skrivit men trodde jag hade missupfattat uppgiften och därför skulle få underkänt men jag fick C och är jätte nöjd. Satsade självklart på ett B, då de säger att A nästan är omöjligt, men C är bra det med.
Jobbade som sagt idag och hörde världens skönaste kommentar från femåringen E. Hon ville att vi skulle gå till ett ställe bakom dagis.
-Varför, undrade jag.
-Det får du se, säger hon.
Där fanns en liten dunge med massor av blommor som hon började plocka och sen säger hon.
-Är det inte härligt att man kan vara ute och plocka blommor.
Ha ha, sött va? Och ja det är alldeles underbart att man kan vara ute och plocka blommor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0