Ännu en tröja


Bild: ginatricot.com.se
Efter skolan gick jag till Gina Trict för att kolla om de fortfarande hade kvar tröjorna och det hade dem. Har ju en likadan som den på bilden fast aprikosfärgad och jag tycker den är så mysig så ville ha en i en annan färg också, det fick bli en mörkgrå. Jag trodde att lite shopping kanske skulle göra mig på bättre humör men det hjälpa inte mycket. Jag vill inte att detta ska bli en tyck-synd-om-rebecca-blogg så därför ska jag försöka hålla mina tankar för mig själv men det är svårt. Det är jätte fint väder ute idag och man borde kanske gå ut och njuta av solen men jag är jätte trött så ska lägga mig och vila ett tag. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Johanna

den är finfin.

2009-08-26 @ 10:04:18
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0