Fler bilder från USA

Jag glömde ju helt bort att jag lovade er fler bilder från USA. Här kommer de i alla fall:

I New Jersey så får man bilen tankad av någon annan.


Men eftersom vi skulle åka till Vermont var S och A tvugna att lära sig hur man tankade bilen.


De hade ett ställe som hette Wollberries (?) där de hade massa outlets. Husen är alltså olika outletbutiker. Visst är det sött?


Jag snodde med mig New York kondomer =).


The empire state building


Vi gick till The museum of sex och där hittade vi dessa böcker, dock inte till salu.


Utanför vissa butiker kunda man hitta halvnakna killar. Hollister hette butiken.


Jag och min shopping på tunnelbanan


Ben&Jerrys glassen är gjord i Vermont så självklart gick vi tll Ben&Jerrys butiken


Jag och S på en kryssningbåt i Vermont



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0