Lockigt hår



Efter att V hade klippt mig idag lockade hon mitt hår. Har alltid velat kunna göra lockar, speciellt nu när mitt hår är längre, men hår har aldrig riktigt varit min grej. Det blev i alla fall jätte fint. Den andra bilden på mig är inte den bästa men jag bjuder på den. Hon lockade håret med en plattång så nu vet jag i alla fall hur man gör, frågan är bara om jag kommer kunna klara av att göra det själv.
Skulle egentligen tränat pilates idag men eftersom V flyttar till USA om en vecka var det självklart viktigare att träffa henne. Borde kanske gå på promenad nu men tror jag är för lat, dessutom vill jag inte förstöra min frisyr ha ha. Träningen denna vecka har inte varit så bra men får ta igen det nästa vecka istället!


Kommentarer
Postat av: Annika

Va fint!!! :)

Måste också klippa mig hihi

2009-08-31 @ 11:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0