Marc by marc jacobs armband

Det blev inte så mycket bloggning idag, sorry. Men tänkte i lla fall visa er mina Marc by marc jacobs armband jag köpte i USA. Texten är på latin och jag har inte översättningarna framför mig men jag vet ungefär vad de betyder och jag får rätta mig själv imorgon annars. Ena betyder For you, forever och S i USA har ett annat likadant. Den andra betyder I save you, if you save me och J ska få en likadan (hoppas hon inte läser detta nu). Den sista betyder Between us och den ska killen få. Den ligger här hemma hos honom men han har inte fått sina presenter än. Får se om han kommer vilja använda armbandet eller om han tycker det är för tjejigt. Min pappa tyckte defenitivt inte det var för tjejigt, han ville ha ett han med så om killen inte gillar det kan pappa få det =). 


Kommentarer
Postat av: Johanna

himla fina.

2009-08-24 @ 09:31:55
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

Tack så mycket!

2009-08-24 @ 17:20:53
URL: http://beccasfashion.blogg.se/
Postat av: sophia

hej, om du är intresserad utav att sälja ditt armband skriv till min mail: [email protected]

2011-01-03 @ 17:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0