Packning, inte det jag är bäst på


Ok, jag måste börja packa. Känner mig lite stressad. Imorgon och ikväll är de ända dagarna jag har på mig egentligen för på fredag jobbar jag och ska träffa killen och på lördag jobbar jag och sen ska jag tydligen spela match då vi har lite med folk och även försöka komma i säng i god tid. Hjälp! Har skrivit en packningslista för de saker jag ska ha med mig men kläder packar jag ner direkt. Ska försöka tänka ut olika outfits och ta med plagg som är lättmatchade. Oftast vill jag ta med mig hela garderoben men får se hur det går denna gång. Lär ju ha med mig en del kläder (för att inte tala om skor) hem också men som tur är får man ha två resväskor som väger 23 kg var. That might be my only rescue!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0