Picture error now fixed


Jag kan inte ladda upp bilder av nogon anledning men idag har jag i vilket fall som helst hang i central park pa formiddagen och shoppat pa eftermiddagen. Var aven inne pa victoria secrets men var inte jatte imponerad. De har ungefar 38 personer som jobbar dar och alla 38 fragar om du vill ha hjalp eller om du letar efter nagot speciellt, blir lite tjatigt i sluandan. Kopte inget dar idag men ska tillbaka under veckan. Kopte daremot ett femte par skor ha ha. Hittade antligen larhoga stovlar, sa nu ar det slutshopat nar det galler skor.
Imorgon ska jag ta en sovmorgon och inte aka in till stan forran pa eftermiddagen. Kan ga runt i en timme ungefar innan jag moter upp S for lite drinkar pa stan. Det ska bli trevligt. Hors imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0