Röntgen

Idag mår jag lite bättre. Har fortfarande feber men har inte så där ont i kroppen som jag hade igår, hostar dock fortfarande en del.
Har en del att stå i idag. Måste ringa någon speciell ambasad doktor för att boka en röntgen. För er som inte vet så hade jag en TBC bakterie i kroppen för cirka 2 år sedan och den förföljer mig tydligen än. Bara för att jag hade den där dumma bakterien så måste jag nu ta röntgen där resultatet kommer påverka mitt Visum beslut. Känns ju mindre kul. Måste även dammsuga rummet idag samt fylla i Csn papper. Men först lunch!

Update: Det kommer kosta 700 kr för att ta en dum rötngen bara för att bevisa att jag inte fortfarande har TBC. Hur dumt är inte det!! Åh var arg jag blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0