Väckt av plogbil


Skor och tröja: second hand, Klänning: mammas gamla, Leggings: Forever 21, Ute blir det: Fjällräven jacka

Godmorgon! Är fortfarande lite seg och trött och idag är en minde rolig dag men imorgon blir det en bra och rolig dag så jag tror jag kan överleva. Hörde precis att Paul i Vakna med the voice hade blivit väckt av en plogbil mitt i natten och det blev även jag. Av ljuset och ljudet, lyckades dock somna om. Var det fler som vaknade av en plogbil mitt i natten? Nu bär det av till skolan, sedan ska jag göra en annan sak som jag berättar när jag kommit hem och sedan blir det körlektion. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

Bästaste skorna ever!!

2009-12-16 @ 23:08:27
Postat av: Rebecca

Mmmm de är de mest perfekta vinterskorna!

2009-12-17 @ 07:06:35
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0