Vaknat på fel sida


Bild: ponandzi.com

Har ni någon gång vaknat och bara känt er tomma? Så kände jag imorse. Jag ville absolut inte gå upp ur sängen eller göra någonting annat heller för den delen. Jag är för visso ledig idag men vill gärna stanna under täcket i minst en vecka. Imorgon ska jag träffa en familj som jag kanske ska jobba för 1 gång i veckan, motivationen är på noll. Idag måste jag ringa runt till olika bibiliotek och kolla upp kurslitteratur, motivationen är på noll. Jag måste äve gymma och städa rummet, ja ni kanske kan gissa att motivationen är på noll. Hoppas ni har en lite gladare dag än min.

Kommentarer
Postat av: A -*

Alla är vi fina på vårt eget sätt,

Säg nej till size zero!!

2009-01-20 @ 14:26:22
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0