USA nerver

Jag vände i stort sett i dörren på akutmottagningen. Snackade lite med tjejen i receptionen och när hon sa att en av tjejerna inne på gynmottagningen suttit där sedan klockan fem (klockan var då halv tio) så valde jag att åka hem igen. Jag tror inte att det finns någon risk för att något förrvärras över kvällen, får åka till en gynmottagning imorgon istället.


Har spenderat resterande kväll med att googla New York. Det känns lite nervöst att spendera de första 5 dagarna själv i New York city. Har aldrig tidigare varit där och vet inte hur jag ska hitta eller veta vart jag ska. Min kompis jag hälsar på kan säkert hjälpa mig men i slutändan kommer jag ändå stå där själv. Om någon för övrigt har något tips om vad  jag absolut inte får missa i New York så säg till!
Nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0