Midsommar på Åland

Imorgonbitti åker jag till Åland för att fira midsommar. Har varit på Åland en gång tidigare, då på fotbollsläger så jag såg inte så mycket av själva Åland. Men nu blir det sol (förhoppningsvis) och avslappning, ska bli riktigt skönt. Så här skriver visitaland.com om midsommar på Åland:

"Byarna på Åland har sina egna traditioner kring firandet och midsommarstångens utseende, ingen stång är därför den andra helt lik."

Vet inte om om vi går till en midsommarstång eller om vi gör en egen men något kul blir det. Killen tar med datorn så håll er uppdaterade om min Ålandsvistelse de kommande dagarna. 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag som länge har velat fara till Åland, verkar vara så otroligt vackert där:) Du får ha en härlig midsommar och försöka att uppdatera bloggen även där:) Näpp, nu ska jag plugga så jag blir klar någon gång..Btw, titta filmen från min skola, sjukt alltså!

http://www.youtube.com/watch?v=_WqIHjV1JsA

Hare fint!

2009-06-18 @ 02:05:27
Postat av: Rebecca

*Ja Åland var vackert! Hoppas du hade en bra midsommar och att du hann klart med ditt pluggande. Ja filmen var lite skum och läskig ha ha.

/Rebecca.*

2009-06-21 @ 22:47:34
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0