Höga stay-ups


Bilder: evasunderkläder.se, figleaves.com

Jag såg en film häromdagen, kommer ej ihåg vilken, där en tjej hade ett par stay-ups som gick väldigt långt upp. Visserligen använder jag strumpbyxor väldigt ofta men jag kan tycka det är jobbigt och älskar stay-ups just för att de bara är att dra på men de flesta stay-ups går bara en bit upp ovanför knät. Mina klänningar är oftast kortare än så och därför vill jag nu ha ett par stay-ups som är lite högre. De på första bilden ser ut att gå en bit upp men jag hade heldre velat ha omönstrade, de på andra bilden ser också ganska höga ut men det är svårt att säga. Något som sett några högre stay-ups?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0