Nej till jeanslegggings


Bilder: ginatricot.com


Prövade massa jeansleggings idag det slutade med att jag tröttnade. Anledningen till att jag ville ha jeansleggings från början var för att jag antog att de var lika bekväma som leggings och det är perfekt då jag föredrar att använda leggings framför jeans. Jag hade fel! De är otroligt tajta och inte så bekväma. De som är på bilden är båda från Gina Tricot, de till vänster var jätte små i sorlekarna medan de till höger var normala. Även Vilas leggings var små i storlekarna. De till höger satt i varje fall bra om jag tänkte köpa dem men kom sedan fram till att jag lika bra kan använda riktiga jeans. Så för min del är det nej tack till jeansleggings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0