Dålig dag



Jag har varit jätte dålig på att blogga men har inte varit hemma så mycket i helgen. Det här är en jätte dålig dag. Det bara regnar ute och fick precis reda på att min kamera kostar typ 2000 kr att laga. Hade en kamera som den på bilden men tappade den i golvet med linsen först och den gick sönder direkt. Har använt min gamla klumpiga kamera så länge. Är jätte arg på mig själv. Fick den i julklapp av pojkvännen och det gör ju ännu ondare när man är så dum och klumpig att man tar sönder något man fått av någon man bryr sig om. Har verkligen inte råd att köpa en ny så får gå runt men min gamla ett tag till. ÅÅÅÅHHHH vad jag är trött på mig själv just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0