Barn är roliga


Den här låten vi sjungit i kören på praktiken, jag tycker den är så fin och så rolig att sjunga. Det var sista dagen idag och eftersom jag åker till Australien nästa termin och sedan ska skriva C uppsats terminen efter det så idag var sista gången jag hade praktik under min utbildning. Känns lite sorgligt för jag har känt några av dessa barn sen de var 5 (de är 7 nu).
Men barn är verklige roliga. De tror t.ex. att alla killar är ens pojkvän eller kära i en. Det börjarde t.ex. två praktikanter förra veckan och alla barnen frågade om någon av dem var min pojkvän. Sen idag sa de också massa roliga saker. Som t.ex. detta:
- Han tycker om dig
Jag: Varför tror du det?
- För att han tittar på dig varje gång han ser dig.
Jag: ha ha men jag träffar ju näsan aldrig honom.
Sen går denna kille förbi igen.
- Titta nu tittade han på dig igen.
Ha ha ha. De är roliga och jag kommer sakna dem jätte mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0