Skuldkänslor

Bilder: lindex.com När jag var inne på Lindex idag såg jag denna fina röda bandeau behå med lite höga trosor till som jag egentligen vill ha men skuldkänslorna tog över. Det var nämligen så att för cirka 2 jular sedan hade jag köpt ett rött linne som jag ville ha en röd behå till så jag önskade mig en av min mamma. Just då fanns det inte så många röda behåar i butik, vilket var konstigt då det brukar finnas när det närmar sig jul. I vilket fall som helst så hittade jag en snygg på Twilfit som var ganska dyr (cirka 300 kr om jag inte minns fel) och den ville jag absolut ha. Dock fanns det bara en kvar men jag tänkte att det inte gjorde så mycket om den var lite stor, den skulle säkert sitta bra ändå (detta var innan jag jobbade för underklädesbutiken). Snälla mamma köpte den till mig i present men jag har bara använt den typ en eller två gånger just för att den är för stor. Hade den varit lite billigare hade det inte känts lika farligt men nu spenderade mamma så mycket pengar på den bara för att jag ville ha den, då kan jag ju inte gå och köpa en annan röd behå heller. Är det bara jag som får såna här starka skuldkänslor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0