Stressig dag

Nu blir det ett sånt här tråkigt inlägg utan bilder. Idag har vait en så sjukt stressig dag, det är jätte jobbigt att komma hem klockan 8 på kvällen och ha tusen saker att göra. Var tvungen att fixa allt det sista med australien ansökan idag och nu är den i varje fall iväg skickad via mejl. Imorgon skickar jag även iväg den via post. Nu kan man tycka att jag borde jag kunna pusta ut lite för nu är allt iväg skickat men ändå kan jag inte riktigt det. Jag vet inte ens om de kommer acceptera att min ansökan är sen eller om de kommer be mig ansöka nästa termin istället. Så tyvärr sitter jag fortfarande som på nålar.
Nu blir det sängen (alldeles för sent). Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0