Fame, I wanna live forever!

Såg Fame idag och jag tyckte inte filmen var jätte bra. Kändes inte riktigt som om man kom in i den och man lärde aldrig riktigt känna karaktärerna. Synd. Däremot var det en film man blev glad av, och som efter varje gång jag sett en dansfilm så blir jag så arg över att jag inte är en dansare. Vill så gärna bara kunna släppa loss och låta musiken få min kropp att röra sig på ett vackert sätt. Men vid 23 års ålder är det lite försent.
På tal om dans, vi har dans i skolan nu och det är detta jag sett fram emot mest när det kommer till den här kursen. Vi ska denna vecka göra våra egna danser som vi sedan ska lära ut till resten av klassen. Jag hade älskat att få sätta ihop en egen streetdance koreografi men dessvärre är resten av min grupp inte lika intresserade av det så det känns lite surt. Men i slutet av kursen får alla välja om de t.ex. vill göra dans eller teater eller något annat. Då ska jag defenitivt välja dans och då kanske det blir lite roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0