Inför halkbanan


Skor: Converse, Jacka och tröja: second hand, Halsduk: H&M, Jeans: Fornarina

Idag har jag verkligen fått sova ut, så otroligt skönt. Nu ska jag dra iväg på körlektion och där får jag förhoppningsvis gå igenom en del saker inför halkbanan på tisdag. Sen ska jag hem och slappa. Har en del måsten så som att dammsuga rummet (blä) och skicka iväg lite mejl men annars tror jag faktiskt att jag ska börja titta på den omtalade True blodd serien. Har de två första avsnitten på datorn.  Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: jossan från klassen

skit snygg outfit rebecca :) lycka till med er produktion!

2009-12-10 @ 21:32:07
Postat av: Rebecca

Tack så mycket =)!

2009-12-10 @ 22:19:53
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0