Jag behöver..


Bilder: ginatricot.com, americanapparel.com

Gah jag får ju ingenting gjort. Har visserligen skickat iväg de mejl som skulle skickas men förutom de har jag bra läst på en massa om Australien. Har inte städat, ha inte hunnit se True blodd. Ingenting.
I alla fall så är jag ute efter ett par nya leggings, när jag får råd. De jag har från Forever 21 älskar jag men de jag har från Gina tricot är inte så bra längre, resoren i midjan har lossnat så de åker bara ner. Har sett ett par snygga på H&M men de hittade jag inte på bild. Sedan är de från Gina Tricot och de från American Apparel snygga också. Får ta en runda på stan sen när lönen kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0