Nya köp



Både idag och igår slutade vi skolan tidigare än väntat och visst skönt kanske ni tänker och det hade det varit om jag hade kunnat åka hem men det kunde jag inte. För igår hade jag kursen och idag jobbade jag så det vara bara att stanna kvar i stan. Och vad gör man när man är i stan och ska få tiden att gå? Går i affärer såklart. Igår köpte jag mössan som jag även hade på mig idag. Den hittar ni för 30 kr på H&M och idag var jag innte på Myrorna och hittade en grymt snygg kavaj. Markerade axler och lite oversizad. Vill använda den som jacka men de är nog lite kallt just nu tyvärr. 80 kr fick jag i alla fall ge för den.
Nu ska jag duscha och sen sova. Man blir trött av dessa långa dagar. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0