Om jag vore rik...


Bilder: monkigril.se

så skulle jag gå in på Monki och köpa upp mig på en massa kläder. De bruna skorna hade min arbetskollega L på sig i tisdags, men hon hade dem i svart. De är grymt snygga!
Vad härligt att det är fredag imorgon förresten. Det blir nog en bra fredag också. Har en ganska kort dag i skolan då vi ska vi ha rytmik vilket är ganska så roligt. Sedan sa jag gymma och kanske sola om jag hinner och sedan bär det av hemåt för att svira om och sen beger jag mig ut på stan. Det blir lite drickandes av drinkar i trevlig sällskap. Ingen vild partykväll med andra ord.
Nu ska jag försöka sova, får se hur bra det går när regnet smattar utanför. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0