Snart är det jul

Jag var ute på promenad igår vid 5 tiden och det var så mörkt att jag inte kunde gå i skogen. Det känns verkligen att det börjar bli vinter snart och vinter innebär jul! Jag älskar verkligen julen, det är den bästa tiden på året. En av de saker jag gillar med julen är julfilmerna som kommer på bio. I år är det "En julsaga" som gäller. Tvivlar på att jag kommer lyckas få med mig någon att se den på bio med mig men vi får väl se. Nu åker jag in till stan. Ni får en outfit bild när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Therese

Mig skulle du kunna få med på bio =)

Ps. Va ere för fel på bloggen? man kan inte se dina kategorier och dina tidigare inlägg? Ds.

2009-10-26 @ 11:41:19
Postat av: Rebecca

Vad bra =)!

Nu tror jag bloggen är fixad. Försökte lägga in en annons från Bubbleroom men det gick tydligen inte så nu när jag tagit bort den så funkar bloggen som vanligt igen.

2009-10-26 @ 17:31:36
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0